Raportare si solutionare probleme pe site-ul Catalog AZ

Ai întâmpinat probleme pe site-ul nostru? Se încarcă greu pagina sau un anumit catalog? Există alte probleme pe care le-ai găsit? Înainte de a ne scrie, poți încerca următoarele soluții:

1. Dă un refresh la pagină

Pentru a da refresh poți folosi scurtătura de pe tastatură CTRL + H (Command + H pentru macOS) sau F5, sau să apeși butonul de refresh după cum se poate vedea în următoarele imagini.

Chrome

Reincarca pagina de Chrome

Firefox

Reincarca pagina de Fierfox

Safari

Reincarca pagina de Safari

Edge

Reincarca pagina de Edge

2. Curăță memoria cache

Un articol bun despre cum să cureți memoria cache pe oricare platformă sau browser găsești la această adresă.

3. Trimite un screenshot cu eroarea din consolă

Ca să ajungi la consolă, poți urmări pașii de aici.

[tabs slidertype=”top tabs” autospeed=”1000″] [tabcontainer] [tabtext]Chrome[/tabtext] [tabtext]Firefox[/tabtext] [tabtext]Safari[/tabtext] [tabtext]Edge[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]Pentru Chrome, folosiți următoarele scurtături: Windows: Ctrl + Shift + J Mac OS: Cmd + Opt + J[/tab] [tab]Pentru Firefox, folosiți următoarele scurtături: Windows: Ctrl + Shift + K Mac OS: Cmd + Opt + K[/tab] [tab]Pentru Safari, folosiți următoarea scurtătură: Cmd + Opt + C[/tab] [tab]Pentru Edge, apăsați F12[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

Pentru a face un screenshot, poți verifica următoarele resurse pentru Windows, pentru macOS, pentru dispozitive mobile Android sau iOS.

Trimite acel screenshot la adresa de e-mail [email protected].